دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تعداد مقالات: 2
مقایسه نظام آموزشی و مراکز علمی آلبویه و سلجوقیان
دوره 2، شماره 5 ، شهریور 1390، ، صفحه 163-197
چکیده
مراکز علمی به جهت آن که زمینه رشد علم و تربیت دانشمندان را فراهم میآورند، همواره از جایگاه والایی برخوردار بودهاند و یکی از دستاوردهای مهم فرهنگ و تمدن محسوب میشوند. موضوع این پژوهش، مقایسه نظامهای آموزشی و مراکز علمی آل بویه و سلجوقیان از منظر میزان اثربخشی و تساهل و تعصب مذهبی آنان است. در این تحقیق، ضمن بررسی مؤلفههای اساسی ... بیشتراز حکومت الهی پیامبر ص تا سلطنت موروثی معاویه
دوره 1، شماره 1 ، شهریور 1389، ، صفحه 49-68