قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
ابن ابیجمهور، محمد بن زینالدین. (1403). عوالی اللئالی. قم: مطبعه سیدالشهدا.
ابن شعبه حرانی، حسن بن علی. (1363). تحف العقول عن آل الرسول. مصحح؛ علی اکبر غفاری. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
ایزدهی، سیدسجاد. (1389). نظارت بر قدرت در فقه سیاسی. قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی.
باقری، خسرو. (1387). هویت علم دینی. تهران: سازمان چاپ وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
بهروزی لک، غلامرضا و احمدی سفیدان. حسین. (1393). «مؤلفههای قدرت سیاسی در قرآن». فصلنامه علوم سیاسی. شماره 66.
بهشتی، احمد. (1360). حکومت در قرآن. قم: دفتر نشر پیام.
جاوید، محمدجواد. (1389). مبادی حقوق عمومی در اسلام: مشروعیت قدرت و مقبولیت دولت در قرآن. تهران: میزان.
جوادی آملی، عبدالله. (1367). اخلاق کارگزاران در حکومت اسلامی. چ2. تهران: مرکز نشر فرهنگی رجاء.
_________________. تفسیر موضوعی. سیره رسول اکرم(ص) در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
___________. (الف). (1387). تفسیر تسنیم. قم: اسرا.
____________.(ب). (1387). جامعه در قرآن. قم: مرکز نشر اسراء.
حر عاملی، محمد بن حسن. (1424). وسایل الشیعه. قم: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
راسخی لنگرودی، احمد. (1392). مهار قدرت. تهران: نشر علم.
سیدباقری، سیدکاظم. (1394). قدرت سیاسی از دیدگاه قرآن. تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
سیوطی، عبدالرحمن بن ابوبکر. (1423). تفسیر الدرالمنثور فی التفسیر بالماثور. بیروت: دارالفکر.
صدر، سید محمدباقر. (1421). المدرسة القرآنیه یحتوی علی التفسیرالموضوعی للقرآن الکریم. قم: مرکز الابحاث والدراسات التخصّصیة للشهیدالصدر.
طباطبایی، محمدحسین. (1362). المیزان فی تفسیر القرآن. تهران: دارالکتب الاسلامیه.
طباطبائی، سید محمد حسین. (1374). تفسیرالمیزان. ترجمه سیدمحمد باقر موسوی همدانی. قم: جامعه مدرسین.
طبرسی، فضل بن حسن. (1365). مجمع البیان فی تفسیر القرآن. تهران: ناصر خسرو.
عباس نژاد، محسن. (1384). قرآن. مدیریت و علوم سیاسی. مشهد: بنیاد پژوهشهای قرآنی حوزه و دانشگاه.
عبدعلی بن جمعه حویزی. (۱373). تفسیر نور الثقلین. قم: مؤسسه اسماعیلیان.
عمید زنجانی، عباسعلی(1374). مبانی اندیشه سیاسی اسلام. تهران: مؤسسه فرهنگی اندیشه.
فارابی، ابونصرمحمد. (1379). السیاسة المدنیه. ترجمه و تحشیۀ سید جعفر سجادی. تهران: سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
قرائتی، محسن(1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
قمى، عباس. (بیتا). سفینة البحار و مدینة الحکم و الاثار. تهران: دار الاسوه.
لک زایی، نجف. احمدی سفیدان، حسین. (1392). «قرآن کریم و خط مشیهای سیاسی». فصلنامه سیاست متعالیه. شماره یک. صص 9-30.
مجلسی، محمدباقر. (1404). بحارالانوار. بیروت: مؤسسه وفا.
محسنی، منوچهر. (1381). مقدمات جامعهشناسی. تهران: نشر دوران.
مصباح یزدى، محمدتقى. (1376). اخلاق در قرآن. تحقیق و نگارش محمدحسین اسکندرى. قم: مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمینى (قدس سره).
مفتح، محمدمهدی. (1388). نظریه قدرت برگرفته از قرآن و سنت. قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازی، ناصر. (1373). ترجمه قرآن. قم: دفتر مطالعات تاریخ و معارف اسلامی.
مؤدب، سید رضا. (1390). مبانی تفسیر قرآن (ویرایش جدید). چاپ دوم. قم: دانشگاه قم.
میراحمدی، منصور. (1392). قدرت. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع).
نبوی، عباس. (1379). فلسفه قدرت. تهران: سمت با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.